Friday, April 8, 2011

Stimmy Nite at My room

Salam & annyeonghaseyo sume! (^o^)

How are you? Hopefully uoll still in a good shape lg. Sudah dinner ke? Mesti sedap uoll nyer lauk pauk tue. Yummy!

Today is pure Friday nite for us in Australia aka "PARTY TYME!". It is the tyme for us to enjoy and have fun with our buddies. But, tue mamat2 & minah2 salleh kat sini jer yg berparty. Saye pulak duk dlm bilik diam2, jd  budak baik. Nanti mak marah, xpasal2 kena balik Malaysia. Hehehe... Walaup0n x berparty sakan, my nite still HOT and STIMMY! That because I got some1 to accompany with me diz nite. Die nie baru jer jumpe ptg td. New friend la kire nyer. Malam nie die tido sekali with me. He promise to keep me warm in diz chilly nite and maybe sampai winter nanti. As long as I give him a place to stay. Mane lg kalo bukan bilik saya la, rite?  Setiap malam ler die layan saya. Cian kat die, sebab saye nie tido buas sgt. Hihihi...

Hurm...mesti uoll pk pe org len cakap pulak nanti. Dosa tue. Kerja gila la. Well since I'm here, so I don't have to worry about others ppl. Sini bebas nak bawak masuk sape2 p0n. Hihihi... Don't jeles much wif me, yerk. Nanti korg nak experience like me, rajin2 la fly ke oversea.

Uoll xperlu la nk worry. He is going to take care me well. And be gentle with me this nite. Can't wait to feel his warm breath against my skin. (^v^).

C ya again. Tada...






Mr. Heater; my new sleeping buddy.





4 comments:

  1. australia...seronoknyer....kalo la nti dpt fly kt korea...(atleast 2013)...hrp termakbul

    ReplyDelete
  2. kalo p bercuti,best la...
    but kne study...hurm nothin much...
    sini view pantai is da best...
    n gudluk wif korea...i wish to go there too

    ReplyDelete
  3. salam jugak...
    singgah bwk buah tgn yerk

    ReplyDelete