Thursday, January 27, 2011

Say Cheese ... :)

Annyeonghaseyo & Hello to all ~(^-^)~


Yeah, hari nie  aku terover spend money pula. (YoY) huhuhu... Well, niat asal juz nak check & cuci gigi. Last2 pi shopping kat Giant. Dah lame dah nak cuci gigi nie. Sebab de plague & cavity. If gigi rosak kat oversea, cost untuk check teramat la mahal. So, better buat sekarang. 


Diri comey tapi gigi x comey x de makne nyer.


Camni la gigi arnab ku. (Gambar contoh sahaja.)
 Dari kecik sampai la sekarang nie aku tetap gigih maintain take care my teeth. Sebab senyuman yang manis datang daripada gigi yang cantik lagi putih. Malangnya, aku x mempunyai gigi yang cantik lagi putih. Still I have a great smile. My best teeth will be my bunny teeth a.k.a gigi KAPAK! ia menyebabkan aku nampak comey tyme smile sambil tayang gigi arnab tue. Perasan jer aku nie. And I also have fangs. Ala2 cam vampire, just like my Edward Cullen.


Bite me! (I don't own this picture)
OK, tadi pagi p jumpe doktor gigi. Klinik dekat jer dari rumah, so drive sendiri ke sana. So, short story I was in pain. Huhuhu (ToT) ... Ngilu tyme kena drill. Dah la bunyi cam UFO landing alat drill tue. But, sebab nak cantikkan gigi tahan la. Who say beauty is free? It comes with price; PAIN! And also RM60.


Semoga gigi aku kekal sihat sampai bila-bila. Amin. Bye-bye.

No comments:

Post a Comment