Wednesday, January 26, 2011

Annyeonghaseyo and Hello ~(^o^)~
Juz few more days to go and then I'm off to a new place! But, when I looked back at my journeys, it seems liked a dream. My journey started at July 14th 2008. I'm the second cohort of TESL and I has the opportunity to further my study at oversea. Thank you to the Almighty for His blessing. (Syukur alhamdulillah...)


Tyme nak siapkan kerja. Of coz la last minute work!
Kalo dikenangkan kembali, macam-macam telah aku lalui. Minggu orientasi (HATE IT!), lectures, assignments yang berlambak cam bukit, exams, camping, drama daripada artis2 x bertauliah  and etc. Fuhh, thank God that already a HISTORY... Still, sume nie la yang membantu aku untuk terus berusaha dengan gigih lagi cekal untuk succeed. Sementara aku telah hampir berjaya, ada segelintir rakan-rakan aku tidak mampu nak teruskan journey nie bersama-sama (Y_Y). This like a wake up alarm for me. Sume nikmat tu pemberian Allah, jadi Dia berhak untuk menariknya at any time and any where. Jadi, wajiblah aku untuk sentiasa beringat-ingat & x lupa diri. For my friends yang x berjaya tue, I'll always cherish our memories forever! And pray for u'oll that u also will be succeed liked me :).  


So, enough wif dat and let's take a look of my journey...


Minggu Orientasi. Huh, x tahan tyme nie (baju seminggu x basuh)
With my classmates. All of us are flying together. Congratez u'oll!

I study hard & also play even harder...

My first time attending to concert in 2009

Aku & the crowds. So happening...

XTVT tyme lapang; praktis posing. Pengaruh ANTM!


With my best buddy. Xsah kalo x jalan2 kt KL.

Shopping wajib semasa di KL.



So, tue sahaja untuk hari ni. C ya again... :) bye-bye! ♥ U .






No comments:

Post a Comment